Thursday, May 23, 2013

What a bad week.

Assalamualaikum :)



Ya. Hari ini saya kembali bersama anda untuk berkongsi cerita. Ya. Tentang betapa busy-nyaaa aku. Kononnye lah kan untuk minggu ni dan mugkin minggu depan jugak. Hermmm. Minggu ni saje, dah lepas dah dengan presentation untuk web punya assignment. Walaupun semua orang cakap macam menyeramkan je masa nak present, tapi, wat lek je aaa. Hahaha.

Selepas settle presentation web, malam tu, ada lagi presentation untuk SQA. Software Quality Assurance. Nasib baik aku present sikit. Walaupun aku baca slide macam ape je. Entahlah. Tapi, lantak laaa. Aku terlepas daripada kena present pasal Vega tools tu. YEAY! Hoho. Oh! Fiffy pun present jugak. Hehehe. 

Okay. Settle untuk satu hari yang sengal pada hari selasa itu. Lepas tu, hari rabu takde kelas. Busy kena buat blog untuk Information System punya subjek ni haaaa. Esok pulak, Khamis, ade presentation lagi la weehhhh. HEBAT TAK AKU? hahaha. Stress dah aku ni haaa ekcelli. Tapi, sebenarnya, takde pape pun kononnya. Aku je si bodoh yang suka buat kerja last minute. Hermmm. Harap esok, lancar sajaaa. Aminnn :')

Lepas tu. Jumaat Sabtu cuti. Tapi, aku kena buat, 

  • satu report untuk SRE. satu report untuk OOP. satu proposal untuk EOP.
  • get ready untuk presentation case study untuk OOP dan presentation proposal.
  • ada tigaaaaa testssssss. OOP dan SQA pada hari yang sama. Ahad. Isnin pulak ade test SRE. Terbaik!
  • lepas tu, ade lagi ke? Aku tak ingat.

Ya, itulah. Rutin hidup aku untuk beberapa hari lagi. Hermmm. Sabor je laaaa. Nak exam dah. Aku tak study pape pun lagi. Tahiniah lah untuk aku. Hahaha. Sem depan dah nak buat final year project dahh. Balik cuti 3 bulan ni, study lah aku haaaaaaa. 

Okay. Itu saja laaahh. Aku ni dah busy sangat dah. Dah lah, mari semua orang, mendoakan kejayaan untuk kita bersama :)

No comments:

Post a Comment